Przejdź do głównej zawartości

Jest moc , balsamy slim 4D hot

Stosujecie takie specyfiki? Specyfiki które mają za zadanie poprawić nasz wygląd , wygląd naszej skóry bo o tym mowa .
Jędrność niestety podupada podczas ciąży , skóra najbardziej na brzuchu traci swoje napięcie .
Aby nieco poprawić jej wygląd oraz pomóc się zregenerować , sięgamy po kosmetyki które mają nam pomóc .
Na rynku mamy bardzo dużo balsamów , kremów , serum które mają właśnie działania ujędrniające , napinające , antycellulitowe.
Przez mój brzuch przeszło już sporo tych specyfików.
Narzekałam na kremy z efektem chłodzenia że mi zimno i w ogólne.
Teraz postawiłam na rozgrzewający , oj i tu jest moc. Jak dla mnie nawet za dużo , piecze jak by żywym ogniem przypalał, chyba wytapia tłuszczyk. Tak poważnie mowa o jednym z balsamów  serii slim 4D Eveline. Lubię tą markę , lubię ich kosmetyki, balsamy.
Przyznam że z mieszanymi uczuciami podchodzę do balsamu na noc slim 4D, nie bez powodu napisane extreme , nosz zaszaleli z mocą . 

A poza strasznie swędzi mnie po nim skóra , mąż mówi że to dobry znak , że skórą się kurczy , dowcipniś.

Ostatnio jemu posmarowałam brzuch , hi hi ale miałam ubaw , biedactwo myślało że się zapali , próbował zetrzeć ale na marne .

Także balsam Eveline slim EXTREME 4D jest naprawdę ekstremalny. Efekt?
Nie wiem bo boje się go używać codziennie , po nałożeniu chodzę jak poparzona .. dla tego raz w tygodniu .
Chyba nie słyszę się na niego po raz drugi . Jak dla mnie za dużo mocy.
Czas wypróbować kolejne serie slim 4D ale Extreme będę raczej unikać .


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bing? Bajka , zabawki zawładnęły naszym domem

Jak to w domu z dziećmi bywa , każdy ma swojego ulubieńca. U nas na szczęście padło na bajkę Bing. Są to przygody 3 letniego króliczka , bajka jest rozwijająca z morałem , córka chłonie wiedzę jak gąbka , oglądając tą bajkę nauczyła się nowych zwrotów , zachowań . Bajka która uczy i rozwija dziecko ? Tak to możliwe , bajka bez przemocy ,opowiadająca o króliczku który uczy się razem z naszym maluchem jak postępować w nowych sytuacjach . Jak wiadomo jest bajka są zabawki  to chyba mniej przyjemna część finansowo oczywiście . Córka ma już 3 maskotki . Binga Sule- koleżanka Binga Koko- kuzynka króliczka. Brakuje nam jeszcze kilku postaci ale podejrzewam że to nadrobimy .  Maskotki są firmy Fisher Price i jak przystało na firmę przyjazna dla dzieci , zabawki są świetnie wykonane i przede wszystkim bezpieczne , a odzwierciedlenie postaci 100% . Oliw jako fanka nigdzie nie rusza się bez swojej ekipy . Potrafi odgrywać rolę z bajki swoimi pluszakami . Oczywiście potrzebuj

Dylemat matki karmiącej

Przychodzi czas kiedy kobieta która jest mamą potrzebuje wyjścia . Wyjścia do ludzi , na zakupy itp. Co w tedy gdy dziecko jest na piersi ? Chyba każda mama która karmi piersią i rzadko używa laktatora , wie jak wygląda ściąganie raz na 3-4 mc . Leci bo leci ale dziecko się nie naje. Ja postanowiłam się nie męczyć , tak wiem leniwa jestem , na przeciw wyszło n mleko modyfikowane Bebiko Pro 2+ Mleko po 6 mc , mleko które jest do nas dopasowane i co najważniejsze delikatne dla brzuszka mojego dziecka . Nie będę wam kłamać że och zajada się że nie wiem . Stanowczo woli cycowe no ale cóż zrobić kiedy nie ma mamy . Mleko Bebiko stosujemy w wyjątkowych sytuacjach i na szczęście pasuje naszym wymaganiom , nie powoduje problemów z brzuszkiem i innych z układem pokarmowym . Karmienie piersią ale nie boje się podać mleka modyfikowanego . Wiem że na dłuższą metę by to nie przeszło , ale jako karmienie mieszane od czasu do czasu jest ok . #delikatnedlabrzuszka #bebikopro+2 . 

Urlop rodzinny

Aaaaaa doczekaliśmy się rodzinnego tygodnia . Tata z nami na froncie , dziewczyny zachwycona szkoda że to już ku końcowi:-( Niestety u nas na urlopie bez wyjazdów , za rok odbijemy. Tym czasem praca , praca . Przy domu jak i w domu mnóstwo pracy , dopiero rok jak mieszkamy w nowym domu dla tego jeszcze nie wszystko dopięte na ostatni guzik :-) Przed nami taras , już widać jakiś efekt :-) Podejrzewam że i tak urlopu zbraknie żeby go skończyć ale już bliżej niż dalej . A na horyzoncie widać jeszcze straty :-(tak straty jak się ma psa w wieku 3-4 mc , moje biedne drzewko różane o przepięknym zapachu ...... chcecie wiedzieć co się stało ? Odgryzła małpa jedna .. tylko chwile nas nie było i oo to już drugie "drzewko które ucierpiało" Luna jak na członka rodziny przystało pomaga mężowi łączyć taras ... Widok bezcenny :-):-) Mówią zamknij niech siedzi w kojcu, no ale to przecież dzieciak ;-)  nakrzyczy się na nią , chwila i przechodzi , toć to takie słodkie szczenię 